5.12.15

«Καλό σου ταξίδι Λάκη μου αγαπημένε»...

Χάρρυ Κλυνν - Λάκης Μπέλλος

Το θέατρο ήταν μία από τις μεγάλες αγάπες του Λάκη Μπέλλου καθώς έγραψε οκτώ επιθεωρήσεις μαζί με άλλους συγγραφείς, οι οποίες είχαν πρωταγωνιστές τους...
Χάρρυ Κλυνν, Σωτήρη Μουστάκα, Γιώργο Κωνσταντίνου κ.α..

Ο Χάρρυ Κλυνν αποχαιρετά τον Λάκη Μπέλλο μέσω του προσωπικού του ιστολογίου.

Καλό σου ταξίδι Λάκη μου αγαπημένε

Ξεκουράσου ειρηνικά αδερφέ μου

Η παρέα μας μικραίνει όσο πάει

Πρώτα ο Γιάννης ο Καλαμίτσης

Μετά ο Γιάννης ο Κακουλίδης

Και τώρα εσύ…

Και μένω πίσω εγώ

Με το Μπαλαφούτη και το Σπυρόπουλο

Να σας ψάχνω στις χιλιάδες σάτιρες

Που γράψαμε μαζί

Στα ατέλειωτα αστεία μας

Που δρόσισαν την ψυχή

Και γλύκαναν την πίκρα του κόσμου…

Δε γίνεται να σε ξεχάσουμε…

Θα είσαι πάντα μαζί μας αδερφέ μου Σε κάθε έργο που γράφω

Σε κάθε σατιρικό μου μονόλογο

Σε κάθε ''ατάκα''



Χάρρυ Κλυνν

efsyn.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: