28.12.15

Παραπλάνησε με σποτ TO ΒHMA;...


Αναρμόδια δήλωσε η ΕΣΗΕΑ...
Ήταν παραπλανητική η τηλεοπτική διαφήμιση που έκανε το «Βήμα» για την προσφορά του σε δύο διαδοχικές εκδόσεις; Προσωπικά δεν την είδαμε, αλλά εμπιστευόμαστε απόλυτα το...
κύρος και τη σοβαρότητα του φίλου Τρύφωνα Κόρμπη, ζωγράφου και καθηγητή εικαστικών, που έγραψε στο facebook (με… συγκρατημένη οργή) ότι το σχετικό τηλεοπτικό σποτ διαφήμιζε δυο βιβλία-προσφορά για τις παραδόσεις του ελληνικού λαού δείχνοντας ότι οι εκδόσεις είναι εικονογραφημένες. Αλλά
«δεν υπάρχει ίχνος εικονογράφησης», όπως αναφέρεται στην καταγγελία. Ο φίλος συμπληρώνει ότι έκανε το λάθος να αγοράσει και την εφημερίδα με το δεύτερο τεύχος, ελπίζοντας ότι τουλάχιστον σε αυτό θα υπάρχει η εικονογράφηση που περίμενε και η οποία – μόνο, ή κυρίως αυτή – τον ενδιέφερε. Αλλά παραπλανήθηκε δις. Υφίσταται αρχή που ασχολείται με τη φερεγγυότητα των διαφημίσεων ως προς το προϊόν που προβάλουν; Και αν ναι, κινείται και λειτουργεί;
Υστερόγραφο: Ενδιάμεσα στις δυο εκδόσεις, έγινε τηλεφώνημα στον ΔΟΛ με το ερώτημα αν, τουλάχιστον, το δεύτερο ένθετο περιλαμβάνει εικονογράφηση. Και η απάντηση, με αγενές ύφος: «Τι θέλεις να κάνω εγώ; Να πάω να ανοίξω τα βιβλία και να ψάχνω;». (Μπορεί να έπεσε σε κάναν απλήρωτο και είχε τα νεύρα του).

ΑΝΑΝΕΩΣΗ στις 4.25 απόγευμα Δευτέρας: Το πρωί έγινε τηλεφώνημα και στην ΕΣΗΕΑ για το θέμα. Εκείνος που απάντησε δήλωσε ότι η Ένωση είναι συνδικαλιστικό όργανο και επί του προκειμένου αναρμόδιο. «-Πού μπορούμε να απευθυνθούμε;» ρώτησε η κυρία Κόρμπη, που έκανε το τηλεφώνημα. «-Δεν γνωρίζουμε», ήταν η απάντηση. Και, όμως, το θέμα είναι δεοντολογικό και ας μη βαραίνει άμεσα τους δημοσιογράφους της εφημερίδας, αλλά τον εκδότη και το εμπορικό τμήμα τού Οργανισμού. Η ΕΣΗΕΑ (ή μήπως και η ΠΟΕΣΥ;) θα μπορούσε να ερευνήσει την καταγγελία, να επιβεβαιώσει τη διαφημιστική παραπλάνηση και να ενεργήσει ανάλογα. Την/μας αφορά. 

harddog.blogspot

Δεν υπάρχουν σχόλια: