8.4.16

"Αγώνας δρόμου για τη μετεγκατάσταση των προσφύγων"...


«Ήδη έχει σημειωθεί σημαντική πρόοδος στο λιμάνι του Πειραιά», επεσήμανε ο Υπουργός Ναυτιλίας, Θοδωρής Δρίτσας με δηλώσεις του στο...
Κόκκινο και στην εκπομπή «Η Φυλή των Φίλων». 

«Γίνεται όμως σημαντική προσπάθεια ώστε να βελτιωθούν οι συνθήκες στους χώρους φιλοξενίας και να μετεγκατασταθούν και οι 53.000 πρόσφυγες που βρίσκονται στην επικράτεια», συμπλήρωσε. «Το συντομότερο οι χώροι φιλοξενίας θα είναι έτοιμοι και καταλληλότεροι, ώστε να πεισθούν και οι 53.000 πρόσφυγες που βρίσκονται αυτή την στιγμή στην χώρα, να μετεγκατασταθούν σε αυτά κέντρα υποδοχής», είπε ο κ. Δρίτσας.

«Στους χώρους αυτούς προβλέπεται όχι μόνο η εξασφάλιση της ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης των ανθρώπων αυτών, αλλά και η εξασφάλιση των δικαιωμάτων τους, υπογράμμισε ο Υπουργός Ναυτιλίας. Εκεί ο κάθε πρόσφυγας θα μπορεί να καταθέσει αίτηση ασύλου, ή μετεγκατάστασης σε άλλη Ευρωπαϊκή χώρα», συμπλήρωσε.

Για το λιμάνι του Πειραιά

«Γίνεται μεγάλη προσπάθεια από το Λιμενικό, το ΥΝΑ, από τις ενώσεις των Σύρων και των Αφγανών στην Ελλάδα, αλλά και απο την Παμπειραϊκή πρωτοβουλία, στην ενημέρωση των ανθρώπων αυτών ώστε να πεισθούν να αποχωρήσουν από το λιμάνι του Πειραιά, σύμφωνα με τις δημοκρατικές αξίες και το Σύνταγμα», ξεκαθάρισε ο κ. Δρίτσας.

«Πράγματι, είπε ο ΥΝΑ, υπάρχουν και άλλες παρεμβάσεις, που παροτρύνουν τους πρόσφυγες να παραμείνουν στο λιμάνι ως μοχλό πολιτικής πίεσης για να ανοίξουν τα σύνορα. Όμως δεν μπορείς να κάνεις πολιτική με υποκατάσταση, θολώνοντας το τοπίο σε ένα πρόσφορο έδαφος. Όπως είναι οι πρόσφυγες, που εύκολα μπορούν να πεισθούν», κατέληξε.

Για την υπόθεση του Sea Diamond που ακόμη βρίσκεται στον βυθό της Σαντορίνης

«Έχουν ήδη ληφθεί αποφάσεις και έχουμε εκπονήσει οδικό χάρτη με την τοπική αυτοδιοίκηση, λαμβάνοντας υπ όψιν και τις δικαστικές αποφάσεις. Προσπαθούμε και το έχουμε ψηλά στην ατζέντα το θέμα της ανέλκυσης του ναυαγίου», υπογράμμισε.

Για την ιδιωτικοποίηση του ΟΛΠ

«Θεωρώ ότι όσον αφορά στρατηγικής σημασίας για το δημόσιο συμφέρον παραγωγικές δραστηριότητες, όπως τα λιμάνια, χρειάζεται άλλος σχεδιασμός. Όμως κατά τη διάρκεια της συμφωνίας του Ιουλίου προκρίθηκαν οι ιδιωτικοποιήσεις του ΟΛΠ και του ΟΛΘ, ενώ άλλες ιδιωτικοποιήσεις κατάφερε η κυβέρνηση να πάνε πίσω».

Δεν υπάρχουν σχόλια: