9.3.17

Π. Ψωμιάδης: Θα είμαι βουλευτής με νέο κόμμα…



Ο κ. Μητσοτάκης να μαζέψει τα του οίκου του…

Την αποκάλυψη πως θα είναι υποψήφιος στις εκλογές με...
νέο κόμμα, έκανε ο γνωστός Θεσσαλονικιός πολιτικός, Παναγιώτης Ψωμιάδης.
Μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό Arena FM89,4 αναφέρθηκε στη γενικότερη κατάσταση στην πολιτική της χώρας, ενώ σημείωσε πως ο πρωθυπουργός, Αλέξης Τσίπρας κορόιδεψε το λαό της Θεσσαλονίκης.
«Κομματικά ανήκω στη Νέα Δημοκρατία αλλά σήμερα δεν με αγγίζει η Νέα Δημοκρατία. Εγώ είμαι πάντα με τον λαό. Αν ήμουν κομματικός δεν θα έπαιρνα το 53%. Ήρθε ο κ. πρωθυπουργός και κορόιδεψε τον λαό της Θεσσαλονίκης και της Μακεδονίας. Από εκεί και πέρα καλό είναι ο κ. Μητσοτάκης να μαζέψει τα του οίκου του και να αφήσει τις μεταγραφές από τα άλλα κόμματα. Αν μαζέψει μόνο τα του οίκου του μπορεί να πάρει 45-50%.
Όλα τα μικρά κόμματα να έρθουν στη κεντροδεξιά. Αν έρθει ο Καραμανλής μπορεί να το καταφέρει. Πλέον, τρία χρόνια έχω να ακούσω τηλέφωνο από τη Νέα Δημοκρατία. Σε έναν χρόνο θα είμαι βουλευτής με ένα νέο κόμμα που θα δημιουργηθεί. Με ένα νέο, πατριωτικό κόμμα όπου τον ηγέτη τον ψάχνουμε. Ένα τέτοιο κόμμα πρέπει να υπάρχει. Σήμερα ηγέτες δεν υπάρχουν δυστυχώς. Ο λαός είναι στον τοίχο», ανέφερε ο κ. Ψωμιάδης.

Thestival.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: