5.5.17

«Θα τα πω όταν πρέπει!»...


Προ περίπου δύο μηνών, είχε γραφτεί από εφημερίδα της Θεσσαλονίκης ότι σε κλειστή συγκέντρωση πολιτικών φίλων του στην πόλη, ο Ευ. Βενιζέλος είχε πει ότι...
δεν προτίθεται να κατέβει στις επόμενες εκλογές, ούτε και να συμμετάσχει στο συνέδριο της Δημοκρατικής Συμπαράταξης τον Ιούνιο.

Οι πληροφορίες τότε ούτε διαψεύδονταν ούτε επιβεβαιώνονταν από το περιβάλλον του τέως προέδρου του ΠΑΣΟΚ, με συνεργάτες του να απαντούν πως «ό,τι έχει να πει, το λέει δημόσια». Παράλληλα, εκείνη την περίοδο είχαν διατυπωθεί εκτιμήσεις, τόσο δημοσιογραφικές όσο και εντός του ΠΑΣΟΚ, πως η στάση αυτή του Ευ. Βενιζέλου συνδέεται με την εσωτερική συζήτηση -εν μέσω κινητικότητας και προσχωρήσεων βουλευτών στη ΔΗ.ΣΥ. και σπουδές ισορροπιών μεταξύ των συνεταιριζόμενων κομμάτων και κινήσεων- για τη στελέχωση ψηφοδελτίων όταν γίνουν εκλογές.

Σε αυτό το πλαίσιο, εμφανιζόταν να πιέζει για ορισμό του στην πρώτη -και μόνη εκλόγιμη για τη ΔΗ.ΣΥ. με βάση τα προσδοκώμενα εκλογικά δεδομένα- θέση του Επικρατείας. Προς επίρρωσιν αυτού του σεναρίου, είχε επισημανθεί ότι εκείνο το διάστημα δεν είχε δώσει το "παρών" σε κεντρική ομιλία της Φ. Γεννηματά στη Θεσσαλονίκη, δηλαδή στην εκλογική περιφέρειά του.

Στη συνέντευξή του στον Alpha, ο Ευ. Βενιζέλος ρωτήθηκε αν θα είναι υποψήφιος. Δεν έδωσε σαφή απάντηση. «Το τι θα κάνω στις επόμενες εκλογές και το πώς θα το κάνω, αυτά είναι πολύ πρώιμα», «το τι θα κάνω τους επόμενους μήνες, τα επόμενα χρόνια, θα το πω τη στιγμή που πρέπει. Δεν θα το πω τώρα. Θα κάνω ό,τι πρέπει για τον χώρο που με εκφράζει και για την πατρίδα μου» είπε. Διατήρησε έτσι το «σασπένς» που δημιούργησε προκειμένου να εξυπηρετήσει τον προσωπικό λόγο, τον οποίο μόνο εκείνος γνωρίζει.

Επιπλέον, όταν του ζητήθηκε η γνώμη για τη Φ. Γεννηματά, απέφυγε να απαντήσει: «Δεν θέλω να κάνω κάποιο σχόλιο. Τα έχουμε πει αυτά. Δεν είναι σωστό τώρα εγώ να κρίνω την κ. Γεννηματά, ούτε ως διάδοχό μου ούτε ως επικεφαλής ενός κόμματος». Επανήλθε όμως όταν ρωτήθηκε ξανά, για να δώσει συνέχεια και να τροφοδοτήσει περαιτέρω... το σασπένς. «Έχω (άποψη). Προφανώς και έχω. Αν έχω λέει! Θα πω τις απόψεις μου τη στιγμή που πρέπει»...

Η Αυγή

Δεν υπάρχουν σχόλια: