7.5.17

«Ίσως Μακρόν, αλλά νιώθοντας απαίσια μέσα μου»...


Η απογοήτευση των Γάλλων ψηφοφόρων...
"Στον πρώτο γύρο ψήφισα έναν μικρό υποψήφιο, τον Ζαν Λασάλ γιατί μάχεται υπέρ της γης, της δημοκρατίας από τα κάτω και δεν υποστηρίζει την...
ελιτίστικη δημοκρατία από την οποία υποφέρουμε τόσα χρόνια. Ήξερα ότι δεν έχει την παραμικρή ελπίδα αλλά ήθελα να αποκτήσει λίγη ορατότητα", αναφέρει η Καρολίν, 57 χρόνων, ζωγράφος και καθηγήτρια ζωγραφικής, στο thepressproject.gr. 

Και προσθέτει: Με τα αποτελέσματα του πρώτου γύρου ένιωσα τεράστια απογοήτευση. Δε μ’ αρέσει καθόλου κανένας υποψήφιος. Στη Λεπέν δε μου αρέσουν καθόλου ούτε οι αξίες της ούτε η προσωπικότητά της, είναι απωθητική και όχι ευφυής. Δυστυχώς όμως κάποια πράγματα που λέει είναι σωστά και το παράδοξο είναι ότι ίσως θα έπρεπε να τα λέει η Αριστερά. 

Ο Μακρόν είναι έξυπνος αλλά διαφωνώ με την παγκοσμιοποίηση και τα ανοίγματα μόνο για το κεφάλαιο. 

Ως καθηγήτρια, βλέπω τη νέα γενιά να είναι αδιάφορη για την πολιτική και τα κοινά ή απλώς να επαναλαμβάνει ό,τι ακούει από τους γονείς τους στο σπίτι. Πολλοί είναι απογοητευμένοι πριν καν να βγουν στη ζωή εκεί έξω.

Για το 2ο γύρο, λοιπόν, σκεφτόμουν να ρίξω λευκό. Είμαι σε πολύ δύσκολη θέση. Με ενδιαφέρει η οικολογία, κανείς δε μιλάει για αυτό. Ο Μακρόν θα συνεχίσει την πολιτική προς όφελος των επιχειρήσεων, ίδια γραμμή δηλαδή. Σκέφτομαι τα παιδιά μου και δε θέλω έναν κόσμο ούτε με τη Λεπέν ούτε με τον Μακρόν για αυτά. Το λευκό πάλι, ίσως ωφελήσει τη Λεπέν. Δεν ξέρω. Ίσως τελικά ψηφίσω Μακρόν αλλά νιώθοντας απαίσια μέσα μου.

πηγη thepressproject.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: