5.9.17

«Δεν είναι η νύφη μου κι εγώ δεν είμαι ο γαμπρός του»...

Ο Πούτιν αποφεύγει να ασκήσει κριτική στον Τραμπ «Αφελή» χαρακτήρισε ο Ρώσος πρόεδρος ερώτηση δημοσιογράφου για τον εάν έχει απογοητευτεί από...
τον Ντόναλντ Τραμπ. Ο Ρώσος πρόεδρος απέφυγε να ασκήσει κριτική στον Αμερικανό ομόλογό του.

Οι σχέσεις Ρωσίας-ΗΠΑ και Βλαντιμίρ Πούτιν-Ντόναλντ Τραμπ μονοπωλούν το ενδιαφέρον, ιδιαίτερα μετά τα όσα έχουν ακουστεί και γραφτεί για τις αμερικανικές εκλογές, αλλά και την τελευταία κούρσα κυρώσεων ανάμεσα στις δύο χώρες.

Ο Βλαντιμίρ Πούτιν, όμως αποφεύγει να ασκήσει κριτική στον Ντόναλντ Τραμπ. Σήμερα, μιλώντας σε δημοσιογράφους, ο Ρώσος πρόεδρος αρνήθηκε να απαντήσει σε ερώτηση για τον Αμερικανό πρόεδρο.

Ρωσικά μέσα ενημέρωσης, μάλιστα, αναφέρουν ότι το σχόλιο του Πούτιν ήταν «δεν είναι νύφη μου και δεν είμαι γαμπρός του».

Παράλληλα, άλλος δημοσιογράφος ρώτησε ποια θα ήταν η αντίδραση του σε περίπτωση που υπάρξει πρόταση μομφής κατά του Τραμπ. Ο Βλαντιμίρ Πούτιν απάντησε πως θα ήταν απολύτως λάθος να σχολιάσει η Ρωσία την εσωτερική πολιτική των ΗΠΑ...


efsyn.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: