31.8.18

«Έχουν πλαστογραφήσει την υπογραφή μου»...

Καλλιρόη Λάμπρου για Αρ.Φλώρο...

Με αποκλειστική της δήλωση στο ΝEWS 24/7 η Καλλιρόη Λάμπρου καταγγέλλει ότι η υπογραφή της στη γνωμάτευση του Αριστείδη Φλώρου έχει...
πλαστογραφηθεί.

Η ιατρός, η οποία φέρεται να υπογράφει σχετική γνωμάτευση μετά από εξέταση στο εργαστήριο μελέτης ύπνου του νοσοκομείου "Ευαγγελισμός" αναφέρει επίσης ότι ουδέποτε έχει συναντήσει τον κ. Φλώρο.

Αναλυτικά η δήλωσή της έχει ως εξής: "Σας γράφω από το εξωτερικό οπού έχω ξεκινήσει να εργάζομαι προσφάτως και έχω πέσει από τα σύννεφα με αυτά που έμαθα σήμερα.

Κατά την τριετή μου παραμονή ως Πανεπιστημιακή υπότροφος στο εργαστήριο μελέτης ύπνου του Ευαγγελισμού ουδέποτε συνάντησα τον κ. Φλώρο και ουδέποτε έβαλα την υπογραφή μου σε σχετική γνωμάτευση μελέτης ύπνου.

Η φερόμενη ως υπογραφή μου ήταν πλαστή και χρησιμοποιήθηκε καταχρηστικά για λόγο, τον οποίο και δεν γνωρίζω.

Έχει θίγει η ιατρική μου τιμή και ελπίζω σύντομα να αποκατασταθεί η αλήθεια".

Με εκτίμηση

Καλλιρρόη Λάμπρου"...

news247.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: