27.1.20

«Κούλη, θ’ αλλάξω επίθετο»...

Το νέο τραγούδι του Δημήτρη Μητσοτάκη...

ΒΙΝΤΕΟ

Ο Δημήτρης Μητσοτάκης παρουσίασε περίπου έναν μήνα πριν τις εκλογές της 7ης Ιουλίου στο κανάλι του στο youtube ένα σκωπτικό, αν μη τι άλλο, τραγούδι με τίτλο «Κούλη, θ’ αλλάξω επίθετο», παίζοντας στην πραγματικότητα με τη συνεπωνυμία του με τον Κυριάκο Μητσοτάκη.

Σε...
αυτό ακουγόταν μεταξύ άλλων οι στίχοι:

«Κούλη, θ’ αλλάξω επίθετο (Κούλη)
Κούλη, θ’ αλλάξω χώρα
αν θα γενείς πρωθυπουργός (Κούλη)
θα μπω σε νεκροφόρα».

Μετά τη νίκη του Κυριάκου Μητσοτάκη, ωστόσο, ο γνωστός τραγουδοποιός αναθεώρησε κι αποφάσισε να μείνει στη χώρα όπως μάθαμε από την extended version του τραγουδιού που «ανέβηκε» σήμερα στο κανάλι του.

Αναλυτικά οι στίχοι:

«Κούλη, δεν φεύγω τελικά (Κούλη)
κι ας έχει γίνει σάλος
κι αν είσαι εσύ κανονικός (Κούλη)
εγώ θα ‘μαι ο άλλος.

Εγώ θα είμαι ένας τρελός, ρώτα κι αυτόν που το ‘πε
εγώ τις νύχτες τραγουδώ κι αυτός χορεύει στ’ Οpen.

Εγώ θα λέω ποιος πεινά, στους δρόμους ποιος κοιμάται
κι όταν σ’ ακούνε να μιλάς θα δείχνω ποιος φοβάται.

Κούλη, δεν φεύγω από ‘δω (Κούλη) 
ήμουνα και θα μείνω
ενδελεχώς υπόγειος (Κούλη)
τρύπα, σπαθί και κρίνο.

Που τραγουδά χωρίς φωνή δεν είναι κι από τζάκι
και που τολμά να μετρηθεί με βέρο Μητσοτάκη.

Που έχει φίλους καρδιακούς και σπίτι ζαχαρένιο
στον Ιορδάνη πείτε το, πείτε το και στο Μένιο.




Κούλη δεν φεύγω τελικά (Κούλη)
ούτ΄ όνομα αλλάζω
κι αφού ο λαός μου το ποθεί (Κούλη)
τη συμφωνία σπάζω.

Κούλη κρατώ το επίθετο (Κούλη)
μου το ‘πε κι ο Βλαχάκης:
“Μήτσο μου, κράτα τ΄ όνομα”. (Κούλη)…
Εγώ ΄μαι ο Μητσοτάκης»...

Βιολί: Κυριάκος Πέτρου
Κρουστά: Νίκος Χριστόπουλος
Μπάσο: Παντελής Πέτρου
Τραγούδι, κιθάρα: Δημήτρης Μητσοτάκης

Mastering: Γιάννης Πετρογιάννης @ Μatrix studio

altsantiri.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: