31.12.13

Κωνσταντίνα Μιχαήλ: "Δεν μπορώ να είμαι εγώ καλά...

...να τρώω, να πίνω και να βγαίνω στο δρόμο και να βλέπω ανθρώπους να τρέμουν και να είναι έτοιμοι να πέσουν κάτω"...

Ένα πιάτο φαγητό δίνει σε άστεγους η Κωνσταντίνα Μιχαήλ, χαρίζοντάς τους με τον τρόπο αυτό και ένα χαμόγελο.

"Επειδή είμαι άνθρωπος που...
δεν ταΐζω οικογένεια, τα δυο πιάτα έγιναν τρία πιάτα και τέσσερα, ώσπου κατέβηκα στο υπόγειο και έκανα ένα καζάνι για την μισή πολυκατοικία. Όταν μπορείς να φας εσύ ένα πιάτο φαγητό, μπορείς να δίνεις άλλο ένα", δήλωσε στην κάμερα του Star η ηθοποιός που τον τελευταίο καιρό δε μαγειρεύει μόνο για εκείνη, αλλά για περισσότερα άτομα.

Μένοντας στην Κυψέλη και αρκετά συχνά έχει αντικρύσει ανθρώπους να ψάχνουν τροφή μέσα στα σκουπίδια, τρέμοντας από την πείνα και το κρύο.

«Κάποια στιγμή τυχαία, γυρίζοντας από τη δουλειά, είδα ανθρώπους που άνοιγαν τα σκουπίδια. Και δεν τα άνοιγαν για να πάρουν τιμαλφή. Έβλεπα ότι έτρωγαν από τα σκουπίδια. Η εικόνα δηλαδή ήταν άνθρωποι και σκουπίδια. Δεν μπορώ να είμαι εγώ καλά, να τρώω, να πίνω και να βγαίνω στο δρόμο και να βλέπω ανθρώπους να τρέμουν και να είναι έτοιμοι να πέσουν κάτω», είπε η ηθοποιός και εξομολογήθηκε ότι υπάρχουν και άλλοι συνάδελφοί της που βοηθούν κόσμο, καθώς και εκείνοι έχουν βιώσει την κρίση στο πετσί τους. «Όσα λεφτά και να δείχναμε ότι παίρναμε ή να έβλεπε ο κόσμος ότι ζούσαμε καλά, αυτό δεν ανταποκρινόταν στην αλήθεια. Περάσαμε βέβαια καλά σε μια εποχή, αλλά είμαστε μια τάξη εργαζομένων που πρέπει να δουλεύουμε για να συντηρούμε τον εαυτό μας».​..
protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: