28.7.09

Ο Ρεχάγκελ... μένει Ελλάδα μέχρι να του πουν «τέλος»...

Ανοιχτό το ενδεχόμενο να μείνει στον πάγκο της Εθνικής και μετά το Παγκόσμιο Κύπελλο του 2010 άφησε ο Οτο Ρεχάγκελ με δηλώσεις του σε γερμανική εφημερίδα. Ουσιαστικά ο Ότο τόνισε πως δεν έχει σκοπό να αποχωρήσει, αν δεν τον διώξουν οι άνθρωποι της Ελληνικής Ομοσπονδίας.

Συγκεκριμένα στην «Westdeutsche Allgemeine Zeitung» ο Ρεχάγκελ τόνισε: «Είχα δύο τρεις πολύ καλές προσφορές τα προηγούμενα χρόνια από συλλόγους, αλλά πάντα έλεγα ότι όσο είμαι στην Ελλάδα θα κρατάω τον λόγο που έχω δώσει και αυτό θα...
γίνεται μέχρι να μου πουν... Ότο, αυτό ήταν».

Πάντως, ο Γερμανός τεχνικός κάνει ακόμη όνειρα για το μέλλον: «Είμαι πολύ τυχερός που είμαι ακόμα fit. Μπορώ να φανταστώ πάρα πολλά πράγματα. Όπως είπε ο Καντ, η σημασία της ζωής είναι η δουλειά.

»Ο Κόνραντ Αντενάουερ έγινε καγκελάριος στα 72 χρόνια του. Eχω ήδη φανταστεί κάποια πράγματα για το μέλλον, ίσως σε κάποιον ευρωπαϊκό –γιατί όχι γερμανικό– σύλλογο, στον οποίο, όμως, θα έχω συμβουλευτικό χαρακτήρα.

»Eχω πολύχρονη εμπειρία με καλές διασυνδέσεις στον χώρο και θεωρώ ότι μπορώ να προσφέρω από έναν τέτοιον ρόλο».

Ο Ότο κλήθηκε να απαντήσει σε αυτούς που τον κατηγορούν ότι δεν δίνει ευκαιρίες σε νέους παίκτες και χρησιμοποιεί περισσότερο έμπειρους ποδοσφαιριστές:

«Νέος και παλιός, αυτά είναι βλακείες. Δεν υπάρχει νέος και παλιός. Υπάρχει αυτός που κάνει και αυτός που δεν κάνει. Ρίξτε μια ματιά στον μέσο όρο ηλικιών των ομάδων που κατεβαίνουν στο Ευρωπαϊκό και το Παγκόσμιο Κύπελλο. Υπάρχει μόνο μια αλήθεια: η ικανότητα των ποδοσφαιριστών».

Τέλος, αναφερόμενος στη σχέση του με τους δημοσιογράφους, σχολίασε: «Το μότο μου είναι πάντα ότι η κριτική είναι 'οk', αρκεί να είναι εποικοδομητική, αλλά υπάρχουν φορές που είναι άγρια και σε προσωπικό επίπεδο.

»Δεν λέω ότι είμαι υπεράνω κριτικής. Κανείς δεν είναι τέλειος, αλλά ως δημοσιογράφος πρέπει να ξέρεις κάτι. Υπάρχει ένα συγκεκριμένο όριο και δεν πρέπει να το ξεπεράσεις».
NEA

Δεν υπάρχουν σχόλια: