31.8.11

Θέλω να παντρευτώ τον εμίρη...

Του Θωμά Σίδερη

Θέλω να παντρευτώ τον εμίρη του Κατάρ... Έλα μωρέ, δεν είναι κακός...

Και στις δυο τράπεζες που πάντρεψε, είμαι μέσα... Έλα μωρέ, βλέπεται ο άνθρωπος...

Με παίρνουν που λες από....

τη μια τράπεζα, στο μεταξύ η δόση της πιστωτικής λήγει σε δέκα μέρες, μου λένε μην ξεχάσετε να κάνετε κατάθεση... Έλα μωρέ, έχει κάτι πάνω του που μ’ αρέσει...

Την άλλη την τράπεζα ούτε στο στόμα μου δε θέλω να τη βάλω. Το τι διαπόμπευση έχω υποστεί, ούτε στον εχθρό σου... Έλα μωρέ, τον βρίσκω κάπως... ελκυστικό να τον πω; τραβηχτικό να τον πω;

Αρχίζουν απ’ το πρωί... Λέγομαι τάδε... τηλεφωνώ από την τάδε τράπεζα... την ημερομηνία γέννησής σας παρακαλώ... Εκεί μουλαρώνω... Α όλα κι όλα... Να σου πω κάτι; Εμένα πάντα μου άρεσαν οι άντρες με μουστάκι...

Η πιστωτική μου κάρτα έχει προ πολλού σπάσει το φράγμα του ήχου. Πιο πολλά πιάνει η κάρτα μου από το Concorde... Για τις καλές εποχές του Concorde μιλάμε πάντα. Τις εποχές που άνοιγες το πορτοφόλι και οι 38 θήκες ήτανε γεμάτες με πιστωτικές... Έλα μωρέ, τα μαγουλάκια του είναι για τσίμπημα...

Ένα πρωί στις οκτώ χτυπάει το κουδούνι. Ένας ψηλός, ένας ντελικανής στη θυροτηλεόραση, ένας άντρακλας πελαγίσιος με όλα τα μποφόρ ζωσμένα πάνω του, ζητάει ν’ ανέβει πάνω. Ήτανε κάτι ανάμεσα σε Νίκο Παπαδάκη και Αιμίλιο Λιάτσο... Έλα μωρέ, είναι γλυκούλης ο εμίρης...

Έκανα όμως λάθος. Κι αυτό δεν ήταν το μοναδικό λάθος στη ζωή μου. Αυτός που μπήκε μέσα ήτανε απόγονος του Απόστολου Γκλέτσου. Αυτό το νευρικό και θυμωμένο μαζί, αυτό το “αν δεν κάτσεις φρόνιμα θα στα κάνω όλα λίμπα εδώ μέσα”... Ένα τέτοιο πράμα. Ο Απόστολος σε ρόλο δικαστικού επιμελητή... Έλα μωρέ, μη με παρεξηγείς, ο εμίρης τα έχει όλα πλούσια...

Δε μ’ άφησε τίποτα. Μόνο μια καρέκλα στη μέση του σαλονιού κάτω από τη γυμνή λάμπα. Σημειωτέον, η πρώτη δόση του απωλεσθέντος φωτιστικού ήτανε μετά από έξι μήνες... Έλα μωρέ... Ο εμίρης του Κατάρ είναι ο άντρας της ζωής μου.

Α, και τη λίστα γάμου στην ALPHA EUROBANK φυσικά!


mediasoup.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: